The TRshady Forum became read-only in December 2014. The 10 year history will live on, in this archive.
Continue the discussion with the new home for the Eminem and Hip Hop discussion: HipHopShelter.com.

PS4 Running Like Shit

Discuss the world of gaming here, from Gameboy to Playstation 3.

Re: PS4 Running Like Shit

Postby DƎRDYPK » Aug 28th, '14, 01:09

Don't gotta PS4 but try turning your shit off & then back on, i keep my shit on 24/7 n gotta do that sometimes when I'm logged off.
___________ImageImageImageImageImage
___________#MegaLan #CH #ImageforVet #NNWO #FreeSticcy #ProtectSSLP #PorchMonkey4Life #JonJafari4President #Hopsin&BasedShadyGimmeYoPS4z
___________ This beat > & This mashup >, HipHopShelter, Charles Hamilton media database
Eminem wrote:Charles Hamilton/Manson & Bronson
User avatar
DƎRDYPK
Stanmilton
Stanmilton
 
Posts: 14613
Joined: Feb 7th, '09, 01:43
Location: Still up in Maylou's ass son
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby Hopsinshadie » Aug 31st, '14, 05:30

Just one more reason why PS4 is overrated and you should get an Xbox. You see Xbox one might have less powerful graphics, but it's not noticeable in the slightest bit to the average human eye. The difference is so miniscule, and on top of that you won't get to play games such as Sunset OD, Halo, Crackdown, Titanfall or Gears of War. Starts at the same price as PS4, and you can get the Kinect and watch sports simultaneously. Can't do these things with a PS4. New Tomb Raider exclusive coming as well yo.
Da MEDIA made into me a modern-day Genghis KHAN AT aint NO GAME DOG!
    Try to argue It was just entertainment dawg Entertainment DOG!
ImageImage ImageImage
User avatar
Hopsinshadie
Soldier
Soldier
 
Posts: 1593
Joined: Apr 17th, '12, 10:40
Location: Albuquerque, New Mexico
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby Josh » Aug 31st, '14, 15:02

Hopsinshadie wrote:Just one more reason why PS4 is overrated and you should get an Xbox. You see Xbox one might have less powerful graphics, but it's not noticeable in the slightest bit to the average human eye. The difference is so miniscule, and on top of that you won't get to play games such as Sunset OD, Halo, Crackdown, Titanfall or Gears of War. Starts at the same price as PS4, and you can get the Kinect and watch sports simultaneously. Can't do these things with a PS4. New Tomb Raider exclusive coming as well yo.

:shakehead:
PS4 rulezzzzz
“In six days God created the heavens and the earth. On the seventh day, Stanley Kubrick sent everything back for modifications.”

#TeamPalvin
#ProtectLoseYourself
Arni da Goat

ImageImage

scrapig wrote:im a sick fuck, just ask Josh.
User avatar
Josh
Soldier
Soldier
 
Posts: 1756
Joined: Mar 22nd, '14, 04:37
Location: Germany
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby Mr Change » Aug 31st, '14, 20:21

Hopsinshadie wrote:Just one more reason why PS4 is overrated and you should get an Xbox. You see Xbox one might have less powerful graphics, but it's not noticeable in the slightest bit to the average human eye. The difference is so miniscule, and on top of that you won't get to play games such as Sunset OD, Halo, Crackdown, Titanfall or Gears of War. Starts at the same price as PS4, and you can get the Kinect and watch sports simultaneously. Can't do these things with a PS4. New Tomb Raider exclusive coming as well yo.


nahh fam I think the Xbox brand needs to reinvent itself

maybe Microsoft purposely put out a disappointing console to lower our standards? who knows
Image
jinofthewind wrote:And Koolo's sources said... Nothing you idiots Koolo's sources are dead they're locked in my basement

"Soon as I stopped saying I gave a fuck
Haters started to appreciate my art
And it just breaks my heart to look at all the pain I caused
But what am I gonna do when the rage is gone?
And the lights go out in that trailer park?"
User avatar
Mr Change
Under The Influence
Under The Influence
 
Posts: 4397
Joined: Jun 16th, '11, 03:21
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby SG. » Aug 31st, '14, 23:52

Hopsinshadie wrote:Just one more reason why PS4 is overrated and you should get an Xbox. You see Xbox one might have less powerful graphics, but it's not noticeable in the slightest bit to the average human eye. The difference is so miniscule, and on top of that you won't get to play games such as Sunset OD, Halo, Crackdown, Titanfall or Gears of War. Starts at the same price as PS4, and you can get the Kinect and watch sports simultaneously. Can't do these things with a PS4. New Tomb Raider exclusive coming as well yo.

You say Kinect like it's a good thing. And only 2 out of the 6 games you mentioned (Crackdown and Sunset Overdrive) interest me. In fact, they're the ONLY games that interest me on Xbox One. Also, watch sports? Sorry, I'm pretty sure I bought my games console to play games.
Image
Menzo wrote:Lmao, you gotta love Zabe / SG...guy's so underrated.

StayWideAwake wrote:"Naturally handicapped, until proven intentionally retarded"
User avatar
SG.
The Watcher
The Watcher
 
Posts: 4794
Joined: Jul 21st, '11, 21:07
Location: Ireland
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby SG. » Sep 1st, '14, 02:58

Basedshady wrote:You people are fucking stupid, I own both consoles and the PS4 rarely gets turned on.

The online systems and the OS are absolute garbage, if you actually like playing with friends the voice chat is godawful, especially considering we pay for it. It's the reason PS4FAM died quickly, ya boy aint gonna deal with that trash.

If you have any interest in social gaming the Xbox One is the better console, the controller also isn't nerf gun quality plastic. I've gone through two dualshock fours off of basic wear.

So shut the fuck up, it's not like any good exclusives are coming out, i'm going to cop forza horizon over driveclub, and then what else we got? Fuckin LBP 3? A few shitty third person shooters next year? Ps4 some poverty shit fam, keeping mine for Bloodborne but god damn.

You people are fucking stupid? Shut the fuck up? Damn. Sorry for having an opinion.
Image
Menzo wrote:Lmao, you gotta love Zabe / SG...guy's so underrated.

StayWideAwake wrote:"Naturally handicapped, until proven intentionally retarded"
User avatar
SG.
The Watcher
The Watcher
 
Posts: 4794
Joined: Jul 21st, '11, 21:07
Location: Ireland
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby gutawafang » Sep 5th, '14, 01:01

Hopsinshadie wrote:Just one more reason why PS4 is overrated and you should get an Xbox. You see Xbox one might have less powerful graphics, but it's not noticeable in the slightest bit to the average human eye. The difference is so miniscule, and on top of that you won't get to play games such as Sunset OD, Halo, Crackdown, Titanfall or Gears of War. Starts at the same price as PS4, and you can get the Kinect and watch sports simultaneously. Can't do these things with a PS4. New Tomb Raider exclusive coming as well yo.

LOL Only Sunset Overdrive is the worthy title. The rest mentioned suck. Oh tomb Raider is good but it's timed exclusive so whatever. Gta San Andreas was a much longer timed exclusive.

And those "miniscule" differences are what make the huge overall difference as they accumulate.

Anyways, Miller, I did have some lag issues too and couldn't sign in for a straight 24 hours.
ADD ME ON PS4: gutawafang
Currently playing: Destiny
Image
TR Rap Battle Record: 23-8
User avatar
gutawafang
Pill Popper
Pill Popper
 
Posts: 9474
Joined: Dec 13th, '07, 08:01
Location: Lion City
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby DetroitSkills » Sep 6th, '14, 04:10

lol ive literally never froze on the dash or crashed, i also dont have connectivity issues :coffee:
MMLP2 11.5.13
#teamEncore #teamEllenPage
"Enough rhymes to maybe try to help get some people through tough times
But I gotta keep a few punchlines just in case cause even you unsigned
Rappers are hungry looking at me like it's lunch time"
Image
Image
User avatar
DetroitSkills
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 7255
Joined: Sep 7th, '13, 21:04
Location: Detroit, What!?
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby gutawafang » Sep 9th, '14, 04:16

Perhaps it wasn't noticeable for you guys ^. Anyways, after the recent update, I don't have lag problems anymore. So it's all good with the system man.
ADD ME ON PS4: gutawafang
Currently playing: Destiny
Image
TR Rap Battle Record: 23-8
User avatar
gutawafang
Pill Popper
Pill Popper
 
Posts: 9474
Joined: Dec 13th, '07, 08:01
Location: Lion City
Gender: Male

Re: PS4 Running Like Shit

Postby DetroitSkills » Sep 10th, '14, 00:38

StayWideAwake wrote:Neither have I. I haven't had a single problem with it so far.

rite? n mines a first day release. ya kno where "theyre more glitchy etc" lmao
MMLP2 11.5.13
#teamEncore #teamEllenPage
"Enough rhymes to maybe try to help get some people through tough times
But I gotta keep a few punchlines just in case cause even you unsigned
Rappers are hungry looking at me like it's lunch time"
Image
Image
User avatar
DetroitSkills
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 7255
Joined: Sep 7th, '13, 21:04
Location: Detroit, What!?
Gender: Male


Return to Gaming Spot



Who is online

Users browsing this forum: No registered users