The TRshady Forum became read-only in December 2014. The 10 year history will live on, in this archive.
Continue the discussion with the new home for the Eminem and Hip Hop discussion: HipHopShelter.com.

keystyle pt.2

Want to share a poem, story or a moving article? Share creative literature text here.

keystyle pt.2

Postby Just Silver » Dec 18th, '13, 00:47

viewforum.php?f=24

Walked into the bank with an oxygen tank
Lit a match or get the cash you can die in a blink
Of an eye. . Plus I gotta a D.U.I to the safe house I arrive
I count the currency currently at a hundred gs it's certainly
Hard work when everyday is a public emergency
The public enemy uzi drippin shells on the concrete
Shoutout to the members that love me and my song sheets
Well shit It's been a long day especially from robbin banks
Your popping blanks I'm full lead I can lose your faith
Lose your face chin uppercut like a razor blade
From day to day back to extort stores that pay
Presidential masks like I'm cliche
Clinton with the briefcase smoke till the leaf is waste
Leave the scene or be afraid actors get slapped up
Harder than a mack truck I'm cooler than the back of a bus
You at it or what I really ain't sure
Shout out to Canadapure . Big ray I could say a couple more
Vicious spit raptor type quickness sharp talon tipped shit
The rapper that changes subjects in an instant
And somehow you still stay interested
Right now sitting in my room thinking about death
What happens next after all these checks
I wish I was the robbers I portrayed or jose
In my last piece you should read it's pretty deep
In detail im a Fox tail your a sea snail
My rap always prevails treat her like Jesus and get her nailed
Image
User avatar
Just Silver
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 7791
Joined: Jun 27th, '09, 03:40
Location: East Coast
Gender: Male

Re: keystyle pt.2

Postby shadyblogger » Dec 18th, '13, 01:46

Haha. I liked the flow throughout the beginning-middle. I felt like it started to lose momentum towards the end but the last few lines were pretty funny. I like all the rhyming and flow going on. It's pretty dope man.
User avatar
shadyblogger
Under The Influence
Under The Influence
 
Posts: 4145
Joined: Nov 19th, '13, 02:50
Gender: Male

Re: keystyle pt.2

Postby Just Silver » Dec 18th, '13, 02:03

Thanks guy I got like an inspiration wave goin on lately
Image
User avatar
Just Silver
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 7791
Joined: Jun 27th, '09, 03:40
Location: East Coast
Gender: Male

Re: keystyle pt.2

Postby Francesco » Dec 18th, '13, 02:12

Nice rhymes & flow homie... nice shouties too. :y:
User avatar
Francesco
Genius
Genius
 
Posts: 10853
Joined: Sep 30th, '05, 01:00
Location: Brooklyn NY
Gender: Male

Re: keystyle pt.2

Postby Just Silver » Dec 18th, '13, 02:13

Thanks guy
Image
User avatar
Just Silver
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 7791
Joined: Jun 27th, '09, 03:40
Location: East Coast
Gender: Male

Re: keystyle pt.2

Postby Francesco » Dec 18th, '13, 02:18

Just Silver wrote:Thanks guy


No problem... I've lost count of your pieces to be honest. You've been super active writing for like at least 6 months or so. :y:
User avatar
Francesco
Genius
Genius
 
Posts: 10853
Joined: Sep 30th, '05, 01:00
Location: Brooklyn NY
Gender: Male

Re: keystyle pt.2

Postby Just Silver » Dec 19th, '13, 02:21

Bump :(
Image
User avatar
Just Silver
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 7791
Joined: Jun 27th, '09, 03:40
Location: East Coast
Gender: Male

Re: keystyle pt.2

Postby CanadaPure » Dec 19th, '13, 02:24

Shout out to Canadapure . Big ray I could say a couple more


Shouts back homie! Your shit is kinda getting eclipsed atm
Image
That was me in BK on Atlantic. (☞゚ヮ゚)☞ ☜(゚ヮ゚☜) BasedSig
User avatar
CanadaPure
Cumlord Mila
Cumlord Mila
 
Posts: 6498
Joined: Oct 15th, '11, 03:38
Location: ¯\_(ツ)_/¯
Gender: Male

Re: keystyle pt.2

Postby Just Silver » Dec 19th, '13, 02:35

I know lol I just gotta keep writing
Image
User avatar
Just Silver
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 7791
Joined: Jun 27th, '09, 03:40
Location: East Coast
Gender: Male


Return to Creative Writing



Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot]