TiBon wrote:Haha, exeis dei ta video xesmenos alvanos sto youtube, e?

Kosovic wrote:Vlepo eidiseis sas, re su, ti ginete me tin Ellada, tha sas gamisoun oi Germanoi, kante kati.

TiBon wrote:Kosovic wrote:Vlepo eidiseis sas, re su, ti ginete me tin Ellada, tha sas gamisoun oi Germanoi, kante kati.
File, to '40 oloi oi boreia mesogeios edine kolo sthn germania, kai emeis tous antistekomastan, twra den 3erw ti sumbainei me ton lao... me oles autes tis malakies sthn thleorash exoume apohauno8ei

Kosovic wrote:Parete opla leo ego. Arhiste na skotonete tous mafiazous stin Vouli sas, kai ferte to Kommounistiko sas Koma stin eksousia, o monos tropos na sothei o idi katapatimenos laos sas.

TiBon wrote:Kosovic wrote:Parete opla leo ego. Arhiste na skotonete tous mafiazous stin Vouli sas, kai ferte to Kommounistiko sas Koma stin eksousia, o monos tropos na sothei o idi katapatimenos laos sas.
Oxi, den pisteuw ston koumounismo, pantws prepei na paroume opla, prepei na 3upnhsoume, prepei kapoios pneumatikos an8rwpos na to parei panw tou, alla uparxoun tetoioi shmera? oxi... bale star na deis ti leei to sourgelo gamw to spiti ths!!!

Users browsing this forum: No registered users