The TRshady Forum became read-only in December 2014. The 10 year history will live on, in this archive.
Continue the discussion with the new home for the Eminem and Hip Hop discussion: HipHopShelter.com.

[Poll] Worst Song on "Shady XV"

Random talk about Eminem.
Your postcount will not increase in this sub-forum.

What's the Worst Song on "Shady XV"?

Psychopath Killer
0
No votes
Die Alone
7
11%
Vegas
0
No votes
Y'all Ready Know
9
14%
Guts Over Fear
1
2%
Down
2
3%
Bane
44
68%
Twisted
1
2%
Right for Me
1
2%
Detroit vs. Everybody
0
No votes
 
Total votes : 65

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby StillShady_ » Nov 22nd, '14, 04:07

Y'all Ready Know is a solid track, good beat tbh
Number 4: I know you heard this before
"Never get high on your own supply"

...7: this rule is so underrated
Keep your family and business completely separated
Money and blood don't mix like two dicks and no bitch
Find yourself in serious shit
User avatar
StillShady_
Trailer Trash
Trailer Trash
 
Posts: 181
Joined: Aug 25th, '14, 19:46

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby Zarra » Nov 22nd, '14, 12:49

Who the fuck voted Right for Me is worse than Bane or Y'all Ready Know?!! :facepalm2
Image
"A pain in my neck, thorn in my side
Stain on my blade, blood on my knife
Been dreaming of her, all of my life
But she won't come true, she's just my nightmare I woke up to."
User avatar
Zarra
Trailer Trash
Trailer Trash
 
Posts: 364
Joined: Nov 14th, '14, 16:44
Gender: Female

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby Kill You » Nov 22nd, '14, 12:50

Bane. Lol at any other vote.
"I guess this shit took an unexpected twist like the neck of the fricken Exorcist!"

#TeamEezus
#TeamJennifer

Image
User avatar
Kill You
Pill Popper
Pill Popper
 
Posts: 8163
Joined: Jan 26th, '12, 15:24

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby Chazi » Nov 22nd, '14, 12:57

Unfortunately Bane :'(
Chazi
Soldier
Soldier
 
Posts: 865
Joined: Sep 23rd, '13, 13:10
Location: Germany
Gender: Male

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby skc_ » Nov 22nd, '14, 23:17

Mr Change wrote:Y'all Ready Know is dope...

this

worst song is bane obv
User avatar
skc_
Trailer Trash
Trailer Trash
 
Posts: 299
Joined: Sep 25th, '13, 11:53
Location: Germany
Gender: Male

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby Mr Evil » Nov 23rd, '14, 02:54

Bane. It might be the worst beat I've ever heard
Image
S/O to Bizarre for wearing a WonderBra

CanadaPure wrote:Mr Evil and I will have to mud wrestle with Hesky to get him under control
Horse wrote:Evil for 2015 vet
User avatar
Mr Evil
Soldier
Soldier
 
Posts: 1145
Joined: Jan 20th, '14, 21:33
Location: Location Location
Gender: Male

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby bcooper21 » Nov 23rd, '14, 20:51

Bane made me realize i dont want a d12 album they need to not put out one it will be worse than d12 world.

Stay where they ended with one good album devil's night.
User avatar
bcooper21
Trailer Trash
Trailer Trash
 
Posts: 450
Joined: Aug 26th, '13, 01:14

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby Trimss » Nov 23rd, '14, 21:33

whoever voted down suck my dick pls
Image
Ten toes down motherfucker I'm all in #Slumerican Team
TRShady is shutting down so you better move there:
www.HipHopShelter.com
User avatar
Trimss
Bad Influence
Bad Influence
 
Posts: 17801
Joined: May 1st, '10, 18:10
Location: The Motor City
Gender: Male

Re: [Poll] Worst Song on "Shady XV"

Postby xGeorge313 » Nov 23rd, '14, 23:22

Mr Porter made that beat in 5 minutes.
WE MOVED HERE:

http://www.hiphopshelter.com/
User avatar
xGeorge313
Closet Cleaner
Closet Cleaner
 
Posts: 80
Joined: Nov 16th, '14, 22:43
Location: why u look here

Previous

Return to Shady Chit-Chat



Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Yahoo [Bot]

cron