The TRshady Forum became read-only in December 2014. The 10 year history will live on, in this archive.
Continue the discussion with the new home for the Eminem and Hip Hop discussion: HipHopShelter.com.

Twitters Mentioning Em Official Topic

This sub-forum is for videos and footage, content regarding award shows and media, as well as the charting of albums, singles, etc.

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby Whytey » Dec 7th, '09, 13:05

They get so mad when i call them both FAGGOTS
Image
User avatar
Whytey
Trailer Trash
Trailer Trash
 
Posts: 258
Joined: Jun 25th, '08, 20:16

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby Emadyville » Dec 7th, '09, 22:23

Whytey wrote:They get so mad when i call them both FAGGOTS


Sounds like it, I thought he just pronounced it differently which made it sound like fake-it :unsure:
Menzo wrote:Its cuz you're dope and Daddy Dubs. No one fucks with that


I love you Daren
User avatar
Emadyville
Django
Django
 
Posts: 24833
Joined: Jan 17th, '08, 15:58
Location: Catasauqua PA
Gender: Male

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby RealSickLindley » Dec 8th, '09, 01:24

Royces Twitter.. Lmao..



This just in: Royce da 5'9 just hit the octomom in the head with a cabbage patch kid....she's in stable condition..
My Top 5 (in no order)-

Eminem
Big l
Biggie Smalls
Royce Da 5'9"
Jigga

'If you do it, it's only to a degree, i am the AIDS.. No one wants to do it with me..'
User avatar
RealSickLindley
Soldier
Soldier
 
Posts: 1822
Joined: Apr 22nd, '09, 19:16
Gender: Male

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby embm » Dec 8th, '09, 01:41

^^^ lol wait wtf :unsure:
User avatar
embm
Pill Popper
Pill Popper
 
Posts: 9496
Joined: Nov 18th, '06, 05:10
Location: usa
Gender: Female

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby RealSickLindley » Dec 8th, '09, 01:43

embm wrote:^^^ lol wait wtf :unsure:

Eminem lyrics dude..
My Top 5 (in no order)-

Eminem
Big l
Biggie Smalls
Royce Da 5'9"
Jigga

'If you do it, it's only to a degree, i am the AIDS.. No one wants to do it with me..'
User avatar
RealSickLindley
Soldier
Soldier
 
Posts: 1822
Joined: Apr 22nd, '09, 19:16
Gender: Male

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby Arrinef » Dec 8th, '09, 01:46

RealSickLindley wrote:Royces Twitter.. Lmao..



This just in: Royce da 5'9 just hit the octomom in the head with a cabbage patch kid....she's in stable condition..

:laughing: made my day
Image

---- Image-----
User avatar
Arrinef
Knight Rider
Knight Rider
 
Posts: 3906
Joined: Nov 21st, '09, 08:29
Location: San Antonio
Gender: Male

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby embm » Dec 8th, '09, 01:48

RealSickLindley wrote:
embm wrote:^^^ lol wait wtf :unsure:

Eminem lyrics dude..


oh rite lol :p :sweating:
User avatar
embm
Pill Popper
Pill Popper
 
Posts: 9496
Joined: Nov 18th, '06, 05:10
Location: usa
Gender: Female

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby RealSickLindley » Dec 8th, '09, 01:52

embm wrote:
RealSickLindley wrote:
embm wrote:^^^ lol wait wtf :unsure:

Eminem lyrics dude..


oh rite lol :p :sweating:

Also just realised i called you dude without even seeing which member i was talkin to..
Sorry :sweating:

One on the house :b:
My Top 5 (in no order)-

Eminem
Big l
Biggie Smalls
Royce Da 5'9"
Jigga

'If you do it, it's only to a degree, i am the AIDS.. No one wants to do it with me..'
User avatar
RealSickLindley
Soldier
Soldier
 
Posts: 1822
Joined: Apr 22nd, '09, 19:16
Gender: Male

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby embm » Dec 8th, '09, 19:08

RealSickLindley wrote:
embm wrote:
RealSickLindley wrote:Eminem lyrics dude..


oh rite lol :p :sweating:

Also just realised i called you dude without even seeing which member i was talkin to..
Sorry :sweating:

One on the house :b:


its fine :flower:
most pple call me dude i think its the avatar/name
thnx 4 the apology :) :hug:
User avatar
embm
Pill Popper
Pill Popper
 
Posts: 9496
Joined: Nov 18th, '06, 05:10
Location: usa
Gender: Female

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby RTiii320 » Dec 11th, '09, 08:44

SHAQ just wrote on his twitter

@THE_REAL_SHAQ: I am whateva you say I am, and if I wasn't , then why would I say I am
14 minutes ago from TweetGenius

AND THEN

@THE_REAL_SHAQ: Eminem baby
14 minutes ago from TweetGenius

http://www.twitter.com/the_real_shaq
User avatar
RTiii320
Trailer Trash
Trailer Trash
 
Posts: 242
Joined: May 25th, '09, 23:34
Location: Long Beach, CA
Gender: Male

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby Bistnal » Dec 12th, '09, 19:49

Geno wrote:I can't view Mr Porter's twitter anymore. :unsure:

yeah, lol, he made his tweets protected. Probably doesn't want random people knowing what he's doing.
User avatar
Bistnal
Role Model
Role Model
 
Posts: 3576
Joined: Nov 3rd, '09, 21:49
Location: CT, USA
Gender: Male

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby nikay » Dec 13th, '09, 03:22

Kassim Osgood just met Em in Dallas...

Eatin at Mortons in Dallas with fellow chargers staff, family, and friends. Oh yeah...eminem is at the table next to me. about 1 hour ago from SimplyTweet

So I'm going up to Eminem and gonna ask for a pic with him and he says before I can,"kassim, can we get a pic with you?" I was surprised... about 1 hour ago from SimplyTweet

Very cool dude. Having dinner with his daughter and friends. about 1 hour ago from SimplyTweet

I will post a pic of me and Em later. Too bad my hair isn't blonde still! That wouldve been funny! about 1 hour ago from SimplyTweet

The man! http://yfrog.com/1dtckoj Eminem is going to the game tomorrow too! 13 minutes ago from SimplyTweet

He's so tiny, lol.

http://twitter.com/kassimosgood
nikay
Closet Cleaner
Closet Cleaner
 
Posts: 10
Joined: Jun 14th, '09, 07:56

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby Alaine » Dec 13th, '09, 04:29

nikay wrote:Kassim Osgood just met Em in Dallas...

Eatin at Mortons in Dallas with fellow chargers staff, family, and friends. Oh yeah...eminem is at the table next to me. about 1 hour ago from SimplyTweet

So I'm going up to Eminem and gonna ask for a pic with him and he says before I can,"kassim, can we get a pic with you?" I was surprised... about 1 hour ago from SimplyTweet

Very cool dude. Having dinner with his daughter and friends. about 1 hour ago from SimplyTweet

I will post a pic of me and Em later. Too bad my hair isn't blonde still! That wouldve been funny! about 1 hour ago from SimplyTweet

The man! http://yfrog.com/1dtckoj Eminem is going to the game tomorrow too! 13 minutes ago from SimplyTweet

He's so tiny, lol.

http://twitter.com/kassimosgood

I see he 's still wearing that hat :unsure:
User avatar
Alaine
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 5635
Joined: Sep 18th, '09, 21:31
Gender: Female

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby Emadyville » Dec 13th, '09, 04:35

Alaine wrote:I see he 's still wearing that hat :unsure:


I just saw a pic with him and dre in the studio earlier, wearing the hat, I doubt it'll be gone anytime soon
Menzo wrote:Its cuz you're dope and Daddy Dubs. No one fucks with that


I love you Daren
User avatar
Emadyville
Django
Django
 
Posts: 24833
Joined: Jan 17th, '08, 15:58
Location: Catasauqua PA
Gender: Male

Re: Twitters Mentioning Em Official Topic

Postby ra1n » Dec 13th, '09, 06:55

maybe proof gave him that hat ^ ;)

must be nice to take random trips to Dallas :worship:
User avatar
ra1n
Soldier
Soldier
 
Posts: 1080
Joined: Feb 25th, '09, 00:46

PreviousNext

Return to Shady Media



Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot]