The TRshady Forum became read-only in December 2014. The 10 year history will live on, in this archive.
Continue the discussion with the new home for the Eminem and Hip Hop discussion: HipHopShelter.com.

April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Eedee » Apr 27th, '13, 22:51

No, lol.

You're the 2nd to get it into me.
Image
mdemaz wrote:dam
User avatar
Eedee
Eye-Raping-Fudgepop
Eye-Raping-Fudgepop
 
Posts: 11719
Joined: Aug 7th, '11, 06:11
Location: Free food
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby CanadaPure » Apr 28th, '13, 00:35

This beat is garbage to write something happy to and I hope you feel bad.
Image
That was me in BK on Atlantic. (☞゚ヮ゚)☞ ☜(゚ヮ゚☜) BasedSig
User avatar
CanadaPure
Cumlord Mila
Cumlord Mila
 
Posts: 6498
Joined: Oct 15th, '11, 03:38
Location: ¯\_(ツ)_/¯
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Just Silver » Apr 28th, '13, 00:43

yea it is harder to write happy shit i got a nice medium
Image
User avatar
Just Silver
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 7791
Joined: Jun 27th, '09, 03:40
Location: East Coast
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Eedee » Apr 28th, '13, 00:45

CanadaPure wrote:This beat is garbage to write something happy to and I hope you feel bad.


Are you kidding? It's more happy than sad, IMO.
Image
mdemaz wrote:dam
User avatar
Eedee
Eye-Raping-Fudgepop
Eye-Raping-Fudgepop
 
Posts: 11719
Joined: Aug 7th, '11, 06:11
Location: Free food
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby CanadaPure » Apr 28th, '13, 00:56

Eedee wrote:
CanadaPure wrote:This beat is garbage to write something happy to and I hope you feel bad.


Are you kidding? It's more happy than sad, IMO.


Your idea of happy sounding is much different than mine, this beat makes me want to kill myself because it is literally that sad.
Image
That was me in BK on Atlantic. (☞゚ヮ゚)☞ ☜(゚ヮ゚☜) BasedSig
User avatar
CanadaPure
Cumlord Mila
Cumlord Mila
 
Posts: 6498
Joined: Oct 15th, '11, 03:38
Location: ¯\_(ツ)_/¯
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Eedee » Apr 28th, '13, 01:03

That's weird as fuck, dude. I think it sounds happy lol
Image
mdemaz wrote:dam
User avatar
Eedee
Eye-Raping-Fudgepop
Eye-Raping-Fudgepop
 
Posts: 11719
Joined: Aug 7th, '11, 06:11
Location: Free food
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby CanadaPure » Apr 28th, '13, 01:04

Eedee wrote:That's weird as fuck, dude. I think it sounds happy lol


Geno thought it was super sad too.
Image
That was me in BK on Atlantic. (☞゚ヮ゚)☞ ☜(゚ヮ゚☜) BasedSig
User avatar
CanadaPure
Cumlord Mila
Cumlord Mila
 
Posts: 6498
Joined: Oct 15th, '11, 03:38
Location: ¯\_(ツ)_/¯
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Eedee » Apr 28th, '13, 01:05

What the fuck is this shit.
Image
mdemaz wrote:dam
User avatar
Eedee
Eye-Raping-Fudgepop
Eye-Raping-Fudgepop
 
Posts: 11719
Joined: Aug 7th, '11, 06:11
Location: Free food
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby CanadaPure » Apr 28th, '13, 01:09

Eedee wrote:What the fuck is this shit.


My ears don't like to me.
Image
That was me in BK on Atlantic. (☞゚ヮ゚)☞ ☜(゚ヮ゚☜) BasedSig
User avatar
CanadaPure
Cumlord Mila
Cumlord Mila
 
Posts: 6498
Joined: Oct 15th, '11, 03:38
Location: ¯\_(ツ)_/¯
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Eedee » Apr 28th, '13, 01:10

I don't like to you either.
Image
mdemaz wrote:dam
User avatar
Eedee
Eye-Raping-Fudgepop
Eye-Raping-Fudgepop
 
Posts: 11719
Joined: Aug 7th, '11, 06:11
Location: Free food
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby CanadaPure » Apr 28th, '13, 01:11

Eedee wrote:I don't like to you either.


I like you, even though you have an acute case of faggociphilitus
Image
That was me in BK on Atlantic. (☞゚ヮ゚)☞ ☜(゚ヮ゚☜) BasedSig
User avatar
CanadaPure
Cumlord Mila
Cumlord Mila
 
Posts: 6498
Joined: Oct 15th, '11, 03:38
Location: ¯\_(ツ)_/¯
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Eedee » Apr 28th, '13, 01:13

CanadaPure wrote:
Eedee wrote:I don't like to you either.


I like you, even though you have an acute case of faggociphilitus


You have on obtuse case of judgementalprickitis.
Image
mdemaz wrote:dam
User avatar
Eedee
Eye-Raping-Fudgepop
Eye-Raping-Fudgepop
 
Posts: 11719
Joined: Aug 7th, '11, 06:11
Location: Free food
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby CanadaPure » Apr 28th, '13, 01:15

Eedee wrote:You have on obtuse case of judgementalprickitis.


Oh yeah? Well... My penis might be bigger than yours!
Image
That was me in BK on Atlantic. (☞゚ヮ゚)☞ ☜(゚ヮ゚☜) BasedSig
User avatar
CanadaPure
Cumlord Mila
Cumlord Mila
 
Posts: 6498
Joined: Oct 15th, '11, 03:38
Location: ¯\_(ツ)_/¯
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Eedee » Apr 28th, '13, 01:19

Oh... damn.

:(
Image
mdemaz wrote:dam
User avatar
Eedee
Eye-Raping-Fudgepop
Eye-Raping-Fudgepop
 
Posts: 11719
Joined: Aug 7th, '11, 06:11
Location: Free food
Gender: Male

Re: April Showers/May Flowers CYPHER (FULL)

Postby Eedee » May 1st, '13, 01:12

Geno wrote:Yeah it sounds sad but I can still write a verse.

I'm just waiting for CP to finish so I can make sure mine is happier than his.

He's wack though so yeah


Well I wanted this to be blind... lol
Image
mdemaz wrote:dam
User avatar
Eedee
Eye-Raping-Fudgepop
Eye-Raping-Fudgepop
 
Posts: 11719
Joined: Aug 7th, '11, 06:11
Location: Free food
Gender: Male

PreviousNext

Return to C.W. Lounge



Who is online

Users browsing this forum: Baidu [Spider]

cron