Does Eminem still smoke weed?

Random talk about Eminem.
Your postcount will not increase in this sub-forum.

Does Eminem still smoke weed?

Postby sully10x » May 12th, '10, 17:58

So, he's quit drugs, but has he stopped smoking? Dre smokes, Royce smokes, you figure most people around him do.

He hasn't really referenced either way. Must Be the Ganja references it but never has him smoking, he says "smoke me up cuz, give me contact buzz".

What you guys think?
sully10x
Trailer Trash
Trailer Trash
 
Posts: 320
Joined: Jan 22nd, '10, 09:37

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby venomous_volatile » May 12th, '10, 17:59

Doubt it

BTW Dre's all talk, dude enver really smoked shit
Last edited by venomous_volatile on May 12th, '10, 17:59, edited 1 time in total.
Image

Seen Em live twice. Thanks Slim.

11th July 2010
17th August 2013
User avatar
venomous_volatile
Renegade
Renegade
 
Posts: 2311
Joined: Feb 5th, '09, 01:03
Location: Dublin, Ireland
Gender: Male

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby DƎRDYPK » May 12th, '10, 17:59

hell yeah
I toked up with him yesterday....real funny dude
we sat around & hit the bong while prank calling people
Last edited by DƎRDYPK on May 12th, '10, 18:09, edited 1 time in total.
___________ImageImageImageImageImage
___________#MegaLan #CH #ImageforVet #NNWO #FreeSticcy #ProtectSSLP #PorchMonkey4Life #Hopsin&BasedShadyGimmeYoPS4z
___________ This beat > & This mashup >, Rockman.EXE, Charles Hamilton media database
SajN wrote:Is it me or has there been a new Encore thread every day this week?
User avatar
DƎRDYPK
Stanmilton
Stanmilton
 
Posts: 14565
Joined: Feb 7th, '09, 01:43
Location: Up in Maylou's ass son
Gender: Male

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby OMEGA » May 12th, '10, 18:06

No. His new addiction is Red Bull though :shifty:
Image
Image
User avatar
OMEGA
Under The Influence
Under The Influence
 
Posts: 4003
Joined: Nov 25th, '09, 01:34

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby UofLCard » May 12th, '10, 18:08

Omega wrote:No. His new addiction is Red Bull though :shifty:


And running.
LEVITIKUZ wrote:Did y'all know Eminem's initials are MM. Like his name!!!


TRshady's unofficial official Facebook page
https://www.facebook.com/trshadycommun
User avatar
UofLCard
Louisville's Finest
Louisville's Finest
 
Posts: 8390
Joined: Jun 5th, '09, 04:28
Location: The land of Shadymania
Gender: Female

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby KieranLewisEM » May 12th, '10, 18:08

have 5 red bulls and u feel like ur gonna have a heart attack. heart pumping like a motherfucker lol
99 % of aliens prefer earth so am here to rule the planet, starting with ur turf - Eminem
User avatar
KieranLewisEM
Soldier
Soldier
 
Posts: 1075
Joined: Nov 21st, '09, 16:15
Gender: Male

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby shade45staff » May 12th, '10, 18:12

no no now he thinks weed is for losers

so he is smokin' crack three times a day

that's how he lsot alll that weight
User avatar
shade45staff
Soldier
Soldier
 
Posts: 742
Joined: Nov 2nd, '07, 23:45

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby ShadyVsEminem » May 12th, '10, 18:15

Dont think he was ever a weed smoker(bar the odd time)just a plain old pill popper.
User avatar
ShadyVsEminem
Soldier
Soldier
 
Posts: 1429
Joined: Apr 18th, '09, 01:05

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby Elision » May 12th, '10, 18:41

UofLCardFan08 wrote:
Omega wrote:No. His new addiction is Red Bull though :shifty:


And running.


And diet coke :)
i'm comin in, drivin my short bus
with this nose i don't need a torch up
bustin through, light the industry's porsche up
comin after who didn't support us...
imma change your brain bring
every wicked bit of strange to mainstream
-Tech N9ne #SpecialEffects2015
User avatar
Elision
Band Leader
Band Leader
 
Posts: 6685
Joined: Nov 29th, '09, 19:20
Location: Houston
Gender: Male

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby R.A.W. » May 12th, '10, 18:43

Nollie wrote:
UofLCardFan08 wrote:
Omega wrote:No. His new addiction is Red Bull though :shifty:


And running.


And diet coke :)


And Donkey Kong.
R.A.W.
User avatar
R.A.W.
Soldier
Soldier
 
Posts: 811
Joined: Jan 18th, '05, 08:57
Location: Norway
Gender: Male

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby Emadyville » May 12th, '10, 18:46

venomous_volatile wrote:Doubt it

BTW Dre's all talk, dude enver really smoked shit


i thought that was 50 cent :unsure:
Menzo wrote:Its cuz you're dope and Daddy Dubs. No one fucks with that


I love you Daren
User avatar
Emadyville
Django
Django
 
Posts: 24807
Joined: Jan 17th, '08, 15:58
Location: Catasauqua PA
Gender: Male

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby moose35 » May 12th, '10, 19:19

I think he does. Weed is a lot different from alcohol, it doesn't change you to the way where you would do things you don't want to (like alcohol). No doubt it's a drug, but if he's doing anything then it's weed.
User avatar
moose35
Trailer Trash
Trailer Trash
 
Posts: 202
Joined: May 7th, '10, 23:40

Re: Does Eminem still smoke weed?

Postby xRas » May 12th, '10, 19:22

i dunno mate
User avatar
xRas
Renegade
Renegade
 
Posts: 2713
Joined: Aug 9th, '09, 00:38
Location: Shit hole
Gender: Male


Return to Shady Chit-Chat



Who is online

Users browsing this forum: dough_boy_34, FriedSchizoprenic, iSSMMTESerrMM, Mr. Porter, Nick419