VenomBlackViper wrote:Notice I haven't even dropped solo writing pieces lately, I accept collabs & leave them to the very last minute before I do my verse.
Oh shit ! that reminds me about the 2 verse collab that i was supposed to do with Fa-Q .

VenomBlackViper wrote:Notice I haven't even dropped solo writing pieces lately, I accept collabs & leave them to the very last minute before I do my verse.
GenePeer wrote:Saying bye to most of my friends who I won't see for a year or probably never again
Alex2012 wrote:GenePeer wrote:Saying bye to most of my friends who I won't see for a year or probably never again
What?
GenePeer wrote:Alex2012 wrote:GenePeer wrote:Saying bye to most of my friends who I won't see for a year or probably never again
What?
College, we've all spread out!
Alex2012 wrote:new friends, new girls ...
GenePeer wrote:Alex2012 wrote:new friends, new girls ...
Only thing worth looking forward to![]()
Oh shit, I almost forgot. I'm also saying bye to my sleep. I've been sleeping for 12hrs every night since December lol
GenePeer wrote:Alex2012 wrote:new friends, new girls ...
Only thing worth looking forward to![]()
Oh shit, I almost forgot. I'm also saying bye to my sleep. I've been sleeping for 12hrs every night since December lol
MCSam wrote:I am no stranger to pain .
EG. wrote:and i dont even like hot dog
MCSam wrote::y:
remember that ugly chick all over my issshhhh
MCSam wrote::unsure:
my girlfriend says she can't understand how onyone's opinions can get so fridged ,
that's a secret i am not giving
Users browsing this forum: No registered users