by ines » Dec 15th, '05, 09:09
het nieuws wordt er niet beter op he.en niet alleen in nederland hoor, ook in belgie.was hier een man en die steek gewoon zijn huis in brand en laat dat ontploffen, al die andere woningen schade en dat net voor de feestdagen.en van dat koppel dat hun baby laten sterven hebben, dat was erg.beiden verslaafd aan de drugs en hun kindje kreeg niets dan slaag enzo.die vrouw haar eerste dochter was welkom en dit kind niet, he dan maak je het toch zeker dood.het kind werd zo hard geslagen op het hoofdje dat he iets had aan zijn schedel, en de ouders van een van hen kwam op bezoek en zag dat kindje liggen.en wat doen de ouders, gewoon blijven zitten en niks.kan ik niet in komen in zo iets.ik heb ook 2 kindjes een jongen van 8 jaar en een meisje van 3 jaar, en ik moet er niet aan denken dat hen iets overkomt.ik ben al zo in paniek als ze ziek zijn, mijn kids als ze ziek zijn, zijn erg ziek, met naar het ziekenhuis als gevolg en dan hoor en lees je in de krant dat er zoiets gebeurt, niet te geloven.waar gaat de wereld naartoe