The TRshady Forum became read-only in December 2014. The 10 year history will live on, in this archive.
Continue the discussion with the new home for the Eminem and Hip Hop discussion: HipHopShelter.com.

People Of Holland...Speaking thread

For threads of little importance, general chit chat and forum games. Be aware posts do not count in this section.

Postby walend » Dec 12th, '05, 11:44

*MIRANDA* wrote:ff voor alle nederlanders
( kweet niet of de belgen het kunnen ontvangen :happy: )

morgenavond ( dinsdag 13 december )
om 20:30 op veronica
komt de tv premiere van 8 mile
en daarna van 22:30 tot 23:30
een special over het leven van EM

Nope we kunnen hem niet ontvangen, vroeger wel (ik keek toen altijd naar spunk, turtles,...) hier is ie al lang op tv premiere geweest
walend
Renegade
Renegade

Postby ines » Dec 12th, '05, 11:51

wij hadden dat vroeger ook en van die special dat was op tmf gisternavond, het concert heb ik gemist maar de top 10 niet.ik hoop dat tmf dat concert opnieuw uitzend.hier wilden ze x factor kijken, en dus moesten we kiezen en mijn moeder had gewonnen.en weet jij waar dat ik die bewegende beelden kan vinden voor mijn gsm.iedereen heeft die van eminem op zijn gsm,maar niemand wil zeggen waar ze dat vandaan hebben.en ik heb nu ne usb kabel gekocht,maar dat werkt ook al niet.
ines
Renegade
Renegade

Postby SNaKe » Dec 12th, '05, 14:28

*MIRANDA* wrote:ff voor alle nederlanders
( kweet niet of de belgen het kunnen ontvangen :happy: )

morgenavond ( dinsdag 13 december )
om 20:30 op veronica
komt de tv premiere van 8 mile
en daarna van 22:30 tot 23:30
een special over het leven van EM

had ik ook al gezien in de TV gids ga het waarschijnlijk wel kijken maar ik beniewd of het nieuw materiaal is omdat ik al diverse docu
Image
SNaKe
Band Leader
Band Leader

Postby ines » Dec 13th, '05, 09:43

en alles goed daar met de belgen en de nederlanders?hier alles stilletjes.en ik haat dat weer.
ines
Renegade
Renegade

Postby walend » Dec 13th, '05, 11:07

ines wrote:en alles goed daar met de belgen en de nederlanders?hier alles stilletjes.en ik haat dat weer.

wees blij, nu is het nog goed, vanaf woensdag word het terug bibberen hoor
walend
Renegade
Renegade

Postby ines » Dec 13th, '05, 11:18

meen je dat nu dat het terug koud gaat worden.dat ze wachten tot dat het kerstmis is, dan hebbben we misschien een witte koude kerst
ines
Renegade
Renegade

Postby walend » Dec 13th, '05, 11:20

ines wrote:meen je dat nu dat het terug koud gaat worden.dat ze wachten tot dat het kerstmis is, dan hebbben we misschien een witte koude kerst

hahaha die tijden zijn voorbij denk, binnenkort vieren we kerst in de zomer :D
walend
Renegade
Renegade

Postby SNaKe » Dec 13th, '05, 12:51

walend wrote:
ines wrote:meen je dat nu dat het terug koud gaat worden.dat ze wachten tot dat het kerstmis is, dan hebbben we misschien een witte koude kerst

hahaha die tijden zijn voorbij denk, binnenkort vieren we kerst in de zomer :D

ja dat zit r dik in.......... :happy:
Image
SNaKe
Band Leader
Band Leader

Postby SNaKe » Dec 14th, '05, 13:07

Hier nog wat nieuws sommige mensen zijn echt ziek.........

Man steekt zwangere vrouw in buik

Uitgegeven: 14 december 2005 11:35

ROTTERDAM - Een 31-jarige man heeft dinsdagmiddag zijn 33-jarige vrouw in een woning aan de Dantestraat in Rotterdam neergestoken. De man stak de acht maanden zwangere vrouw in haar buik. De vrouw is met spoed naar een ziekenhuis vervoerd, waar zij is bevallen door middel van een keizersnee. Moeder en baby liggen nog in kritieke toestand in het ziekenhuis.

Na de steekpartij vluchtte de man weg uit de woning. De politie hield de man op de Colosseumweg aan. De toedracht van de steekpartij is vooralsnog niet bekend.
Image
SNaKe
Band Leader
Band Leader

Postby SNaKe » Dec 14th, '05, 13:15

klik deze link voor een exclusief interview met Peter Jackson......over King Kong.....

http://filmfocus.wanadoo.nl/specials/item2.php?id=64
Image
SNaKe
Band Leader
Band Leader

Postby ines » Dec 15th, '05, 09:09

het nieuws wordt er niet beter op he.en niet alleen in nederland hoor, ook in belgie.was hier een man en die steek gewoon zijn huis in brand en laat dat ontploffen, al die andere woningen schade en dat net voor de feestdagen.en van dat koppel dat hun baby laten sterven hebben, dat was erg.beiden verslaafd aan de drugs en hun kindje kreeg niets dan slaag enzo.die vrouw haar eerste dochter was welkom en dit kind niet, he dan maak je het toch zeker dood.het kind werd zo hard geslagen op het hoofdje dat he iets had aan zijn schedel, en de ouders van een van hen kwam op bezoek en zag dat kindje liggen.en wat doen de ouders, gewoon blijven zitten en niks.kan ik niet in komen in zo iets.ik heb ook 2 kindjes een jongen van 8 jaar en een meisje van 3 jaar, en ik moet er niet aan denken dat hen iets overkomt.ik ben al zo in paniek als ze ziek zijn, mijn kids als ze ziek zijn, zijn erg ziek, met naar het ziekenhuis als gevolg en dan hoor en lees je in de krant dat er zoiets gebeurt, niet te geloven.waar gaat de wereld naartoe
ines
Renegade
Renegade

Postby walend » Dec 15th, '05, 10:10

ines wrote:het nieuws wordt er niet beter op he.en niet alleen in nederland hoor, ook in belgie.was hier een man en die steek gewoon zijn huis in brand en laat dat ontploffen, al die andere woningen schade en dat net voor de feestdagen.en van dat koppel dat hun baby laten sterven hebben, dat was erg.beiden verslaafd aan de drugs en hun kindje kreeg niets dan slaag enzo.die vrouw haar eerste dochter was welkom en dit kind niet, he dan maak je het toch zeker dood.het kind werd zo hard geslagen op het hoofdje dat he iets had aan zijn schedel, en de ouders van een van hen kwam op bezoek en zag dat kindje liggen.en wat doen de ouders, gewoon blijven zitten en niks.kan ik niet in komen in zo iets.ik heb ook 2 kindjes een jongen van 8 jaar en een meisje van 3 jaar, en ik moet er niet aan denken dat hen iets overkomt.ik ben al zo in paniek als ze ziek zijn, mijn kids als ze ziek zijn, zijn erg ziek, met naar het ziekenhuis als gevolg en dan hoor en lees je in de krant dat er zoiets gebeurt, niet te geloven.waar gaat de wereld naartoe

Ja das grellig!! kheb het ook gehoord :'(
Glenfiddich Single Malt Whisky
Eminem
Nirvana
VW Golf GTI
Painting & Paint
^^^^^^ Basically my intrests
walend
Renegade
Renegade

Postby ines » Dec 15th, '05, 10:16

niet te doen man, wie doet nu zoiets? zet dan geen kids op de wereld he, of anders laat ze plaatsen ofzo.ik dacht dat we in een wereld leefden waar dat alles kon, maar ik vindt dat wel erg.en dan nog geen zware straf krijgen, allee, gewoon geinterneerd in een gesticht, en als die hun kalm houden dan komen die vroeger vrij.maar met mensen zoals dutroux in de tijd, daar heb ik geen compassie mee, trouwens met niemand nie, die iets ergs doet aan kids
ines
Renegade
Renegade

Postby walend » Dec 15th, '05, 10:17

jaja das waar, schoften !!
Glenfiddich Single Malt Whisky
Eminem
Nirvana
VW Golf GTI
Painting & Paint
^^^^^^ Basically my intrests
walend
Renegade
Renegade

Postby SNaKe » Dec 15th, '05, 13:07

die mensen zijn gewoon compleet gek en hadden nooit aan kinderen moeten beginnen als je ze toch verwaarloosd...
Image
SNaKe
Band Leader
Band Leader

PreviousNext

Return to Backstage